25 Kasım 2012 Pazar

hayallerimiz..

Şimdi pencerini aç ve hayata bak sen kimsin,nesin,niçin burdasın!Ben hayallerini gerçekleştirmeyi bekleyen kadınım hayatını bir insanla,bir adamla birleştirmeye hazırlanan kadın!Düşünüyorum da bi ev ne büyük ne de çok küçük bahçeli bir ev,kapıda hergün bizi karşılayan minik elleri ve ayakları olan kızımız  :)
Öyle güzel günler bekliyo ki bizi ilk yürümeyinasıl öğrenicek,ilk kelimesi ne olucak,ne dicek diye başından hiç ayrılmıcaz beyaz mini bi elbise,saçları dalgalı ve uzun,pembe ayakkabılar ve kızımız ilk o pembe ayakkabılarıyla yürümeyi öğrenicek :) Seninle bi ömrü birleştirmeye hazırlanıyorum ben seninle herşeye varım!
    

Burdan özdeciğime teşekkürlerimi sunuyorum.Onun diğer yazdığı şeyleride yayınlamak isterim.
                                                                                                        Neyse çok çok muck
                                                                                                                       -Telatabiss.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder